Ainakin ilmoista päätellen! Oon kärsinyt kylmyydestä ihan liikaa ja helteisen toukokuun jälkeen tää on niin epäreilua. On pakko syödä jäätelöä sisätiloissa ja grillikin savuaa sateen takia. Ainoa hyvä puoli näissä hyisissä keleissä on se, että voi juoda teetä mielin määrin ja pitää villapaitaa.

Asiasta toiseen, anteeksi tämä radiohiljaisuus. Tosiaan tuo haaste kusi koska olin laiska, opiskelut ja alkoholi tuli tielle ja jossain vaiheessa multa lähti kamerakin muutamaksi viikoksi. Kolmannen päivän kuvaus jatkuu tossa joku päivä, kunhan saan itseni kasaan. On ollut vähän vaikea kevät ja kesän alku, mitään ei oikein jaksaisi tehdä...

Paitsi että tänään tein aivan ihanaa aamupalaa (asiallisesti kello kahdeltatoista totta kai).

aamu3-normal.jpg

Tässä osa aineksista: appelsiinimehua, tomaattia, tuorejuustoa ja punasipulia. Kuvasta puuttuu vielä tärkein aines, croissant. Leikkasin punasipulista renkuloita (jotka tosin eivät pysyneet kasassa koska leikkasin kannat irti ja tajusin vasta vähän liian myöhään..) ja tomaatista samaten ja käristin niitä vähän aikaa pannulla voissa.

aamu1-normal.jpg

Sitten ei muuta kuin voisarvi halki, kummallekin puolelle tuorejuustoa ja sinne väliin vaan sipulit ja tomaatit. Vähän kyytipojaksi appelsiinimehua ja ylellinen aamupala on valmis. Ei hemmetti että oli hyvää, vesi kihoaa kielelle pelkästä muistosta. Onneksi mulla on vielä yksi voisarvi kaapissa niin voin tehdä samanlaisen kaloripommin vaikka iltapalaksi.

aamu2-normal.jpg

Ehkä epämiellyttävän näköistä, mutta jumalaisen makuista. Jos ei vielä mun blogia selatessa ole tullut selväksi niin rakastan ruokaa, juuri tällaisten herkkupalojen takia.

No joo, mulla olisi aika paljonkin päivitettävää muun muassa vapusta (ja sen ultimaattisesta krapulasta, joka kesti silmien avaamisesta niiden sulkemiseen asti ja vähän sen ylikin) ja kesän ekasta piknikistä ja juhannuksesta ja tylsistä välipäivistä, jotka oon viettänyt Netflixiä tuijottaen ja kylkeä kääntäen... No okei, ehkä tossa jälkimmäisessä ei ole niin paljon puitavaa. Oon kuitenkin hemmetin laiska enkä jaksa puhua edes niistä kiinnostavista asioista joten olkaa hyvät aamupalakuvista ja bye.

Ps. Oli kiva kerrankin kuulla että ihmiset oli aika turvassa juhannuksena. Ilmeisesti kylmässä säässä on jotain muutakin hyvää kuin villikset ja tee.