Otsikko taitaa olla 99prosenttisesti suomalaisten kollektiivinen mielipide. Harmin paikka jos se sattuu olemaan myös teidän mielipide, haaste näet viehättää mua eikä mua ole tähän Facebookissa ruton lailla leviävään haasteeseen kutsuttu, joten päätin toteuttaa sen omilla säännöillä omassa blogissani. Teen siis viiden päivän ajan arkikuvahaastetta, mutta yhden arkikuvan sijaan saattekin nauttia viidestä joka päivä. Enkö mä olekin kettumainen. :---)

Sitä ennen pieni päivittely voisi olla paikallaan, viime merkinnästä kun on vierähtänyt muutama kuukausi (hups ja anteeksi, etenkin kun täällä kuitenkin joitakin lukijoita näyttää käyvän melkein päivittäin). Olen muuttanut omilleni, pieneen sievään valoisaan soluun, joka voisi toki olla siistimpi, mutta voisi se olla törkyisempikin.

Öh. No. Siinä se tärkein varmaan, muuten oon lähinnä nukkunut ja koomannut ja koettanut painiskella rästiin jääneiden kouluhommien kanssa (aina rästiin jääneiden - MIKSI?!?!).

Mutta hei, kerrankin tähän aikaan vuodesta ulkona on jo oikeasti lupaus kesästä - lämmöstä ja vihreästä nurmesta ja jäätelöstä. Valitettavasti myös kaiken maailman öttiäisistä, mutta kai niitä sietää kun ohella saa sietää valoisia, kosteita, elämäntuoksuisia kesäöitä. (ღ˘⌣˘ღ) Ja kaikkea tuota ennen vielä vappu! Ja jääkiekon MM-kisat! Ja koko toukokuu! Kyllä meitä nyt hemmotellaan! Älkää sanoko sanaakaan vapulle luvatuista sateista tai saatte pataan.


Arkikuvahaaste
25.4.2014

kello2-normal.jpg

1. Sain viimein kaverin mulle tuparilahjaksi hommaaman kellon seinälle ja näyttämään suurin piirtein oikeaa aikaakin. Mutta eikö ole makea, ihanan selkeä!

paita2-normal.jpg

2. Hups, kattokaa, mun naama. Mutta pääosassa oikeastaan pitäisi olla tuo paita koska ostin sen kirpparilta 5 eurolla vaikka sen merkki on aivan helvetin tyyris. Olen rakastunut siihen.

leffa2-normal.jpg

3. Katsoin eilen Heatin, joka siis on Sandra Bullockin ja Melissa McCarthyn tähdittämä komediakyttäleffa. Se oli parempi kuin mitä odotin! Jee, kovia naisia pääosassa! Jee, naisten välistä ystävyyttä! Ja jee, ei paljasta pintaa miesyleisöä houkuttelevin taktiikoin! Yhdelle kohdalle nauroin niin että missasin leffasta seuraavat pari minuuttia kun en voinut lakata vääntelehtimästä sängylläni.

ruoka2-normal.jpg

4. Tein lounaaksi kasvisruokaa, tuollaista kukkakaalicurry-asiaa johon tuli myös bambunversoja ja sipulia ja erinäisiä muita aineksia. Oli ihan jees, mutta kaloreita siitä ei kyllä tullut juuri mitään, että nälkä hiipi takaisin heti tunnin sisään. :D

ketju2-normal.jpg

5. Mun uusi kaulaketjuni. Because of reasons.

Huomenna taas uusilla kuvilla!