Hello, hello, hello! Olin ehtinyt kesän mittaan jo unohtaa tämän blogin olemassaolon, siksi oon ollut harvinaisen hiljainen. Ja kieltämättä myös siksi, että en oo tehnyt kesän aikana oikeastaan mitään, jos ei alusvaatteissa hengailua, kuumuudesta kärsimistä ja opinnoista stressaamista lasketa. On ollut paskin kesä aikoihin ja oon oikeastaan iloinen, että se kääntyi nyt syksyksi.

Yksi asia tosin syksyssä, jota en niin arvosta: koulu alkaa. Mulla on enää tämä & huominen armonaikaa, sitten pitää jo juosta johonkin suomen kurssille. Asiaa ei helpota se, että olen todennut olevani laiska & saamaton paska, ja totta kai mulla on entisestäänkin töitä rästissä. Auts.

batman-normal.jpg

Joka tapauksessa, hengitän vielä paperipussiin ja koetan unohtaa koulunalut. Yksi kesän parhaita ostoksia oli Batman-leggingsit, jotka bongasin H&M:ltä. Olin nähnyt ne jo aiemmin keväällä siellä, mutta silloin rahanpuutteen vuoksi missasin ne. Meinasin langeta polvilleni kun huomasin että ne oli palanneet! Kiitos pienet kiinalaiset kädet ja kiitos täydellisen moraaliton H&M.

Onneksi en muuten ole törmännyt sarjishemmoihin jotka syyttelee (aina erityisesti tyttöjä?) sarjakuva-aiheisten paitojen käyttämisestä sillä perusteella, ettei käyttäjä tiedä sarjiksista mitään. WHO CARES? Ei muakaan kiinnosta jos joku käyttää Beatles-paitaa tai Rollarit-paitaa vaikkei kuuntelis niitä bändejä (en mäkään enää orjallisesti niitä kuuntele, pari kertaa vuodessa riittää, lol). Ne bändit on jo itsessään brändejä ja samalla tavalla mä ajattelen tietyistä sarjakuvasankareista.

Sitä paitsi DC on ihan perseestä.

auto-normal.jpg

No, kyllä mä kesällä tein vähän jotain muutakin kuin makasin tuulettimen edessä ja ostin Bätmän-leggingsei. Kipaisin tuolla lännessä, kolmen kruunun ja kuninkaan seksiseikkailujen maassa. Kuvia on odotettavissa jossakin vaiheessa, ehkä lähitulevaisuudessa. Mun käsittämätön ajatuksenjuoksu vain unohti ottaa kameran mukaan sinne joten kuvaaminen oli kaverin vastuulla!

Ruotsi oli superjees, tykkään siitä maasta tosi paljon, vaikka jääkiekkojoukkuetta vihaankin. (◉‿◉) No okei, myönnettäköön, niitäkin pelaajia vihaan vain kun ne pukeutuu sinikeltaisiin. Loui Erikssonia en vihaa edes sinikeltaisissa... Jostakin kumman syystä... (+ Sen takia että se pelaa Bostonille.)

kaupunki-normal.jpg

Mulla on viime aikoina takunnut kirjoittaminen tosi pahasti, ei siis ihme että oon vähän jäässä tätä "artikkeliakin" kirjoittaessa. Postaan vaan pari toisiinsa täydellisesti liittymätöntä kuvaa (yllä oleva kuva on itse asiassa toukokuulta 2013, klo 1:07) ja kirjoitan jotain shittiä siitä miten ahdistunut ja stressaantunut ja kuumissani olen ollut? :D Sori että edes kutsun tätä bloggaamiseksi.

Joka tapauksessa kesän aikana on tullut vietettyä pari kännistä yötä kävellen kotiin pitkin Kuokkalan siltaa, ja se on yksi parhaista fiiliksistä. Jos ei satu olemaan liian kännissä. Tykkään Kuokkalan sillasta ihan kreisipaljon muutenkin (paitsi talvisin...hyi), mutta kesäöisin ja humalassa siinä on jotain ihan helvetin hienoa. Kuunnella musiikkia ja pysähtyä välillä tuijottamaan alhaalla pyörteilevää mustaa vettä.

Ja jos tulee tarpeeksi aamulla niin totta kai auringonnousu ja sitä edeltävät tunnit on käsittämättömän kauniita. Saan tässä mahdollisesti kohtapuoliin uuden älykkään puhelimen joka voi vähän helpottaa näitä aamuöiden kuvaamista, toivottavasti paremmalla laadulla kuin ylläoleva kuva! Aiemmin mulla on ollut vain sysipaska Samsung, jonka älykkäin toiminto on olla hajoamatta kun se putoaa kerran kahdessa viikossa lattialle.

drag-explosion-normal.jpg
(© Linda Simpson, lähde)

Ainiin, lisäksi olen kesän aikana pudonnut taas Drag Racen pohjattomaan kuoppaan enkä välttämättä pääse hevillä ylös. Se sarja on vähän jopa kannatellut mua näissä kesäisissä angsteissa.

Jumaloin tuota ylläolevaa kuvaa, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä Drag Racen itsensä kanssa. Siinä on vaan... jokin mikä pitää mua lumoissaan? Jotkut kuvat on sellaisia? Todellista estetiikkaa; muhun tehoaa erityisen hyvin kaikki 80-90-lukujen kuvat, jotka saattaa olla vähän sumeita tai tärähtäneitä tai polaroid-kameralla otettuja. Uniikkeja, säröisiä, epätäydellisiä. Tuo ylläoleva nyt ei ole mitenkään epätäydellinen tai tärähtänyt, mutta siinä on samantyyppinen fiilis. Ja nuo sääret.

No joo, ehkä kylliksi runollisuutta ja hienkatkuista tekstiä. Ruotsin matkamuistoja odotellessa nauttikaa tästä pienestä pörröisestä pallipäästä:

puppe-normal.jpg