Olen nyt sellaisen puolen vuoden verran lomaillut (lue: levännyt laakereillani). Jotain olen sentään saanut aikaan, lähinnä word-tiedostoissa (touko-elokuun sanasaldo on 74 583) ja pankkitilin tyhjennyksessä. Vähän liikaa rahaa on huvennut ryyppyreissuihin, vaatteisiin ja - tietenkin - kirjoihin. Vierailin kyllä myös antikvariaatissa pari viikkoa sitten, kannoin tiskille kahdeksan pokkaria jotka eivät sävähdyttäneet niin, että niiden tarvitsisi kerätä pölyä hyllyllä.

No, sain minä sentään jossain vaiheessa opiskelupaikankin repäistyä. Yliopistoelämä siis kutsuu 2.9. En tiedä onko tämä kirjallisuuden ala mikään kutsumusammatti vaikka aihepiiri kyllä lähellä sydäntäni on, mutta haluan kokeilla tätä kun en kerran passia psykologian tai historian laitokseen saanut.

Joka tapauksessa, hei vaan, olen ilmeisesti Luther ja skippaan heti kättelyssä kaikenlaisen tutustumisrituaalit. Pyh, kuka niitä tarvitsee, hypätään sen sijaan suoraan valokuviin. Olen aina ollut ahkera kameran käyttelijä vaikkemme mitään ylimpiä ystävyksiä olekaan, etenkin kun kamerani on nykymarkkinoihin nähden halvahko eikä laatukaan päätä huimaa. Joka tapauksessa, olin 20.-22.8. reissulla kaverini R:n mökillä ja sieltä nipsaisin muutaman kuvan. Oli kyllä rentouttava matka, eräänlaiset kesän jäähyväiset. Ilma käy kirpeämmäksi ja lehdet kellastuvat. Se ei minua haittaa pätkän vertaa, syksy on lempivuodenaikani villapuseroineen, teekuppeineen, kynttilöineen ja ruskan väreineen.

Mutta tässä vielä pala kesää.
 

taivas-normal.jpg

ketunleip%C3%A4-normal.jpg

frog-normal.jpgseikkailijasielu

kakkara-normal.jpg

lehdet-normal.jpg

pieni-normal.jpg

seitti-normal.jpg

suihkukone-normal.jpg

mustikka-normal.jpg

taivas3-normal.jpg

nuotio-normal.jpg

taivas2-normal.jpg